mandag 14. februar 2011

Vanilla Cake pops


Laget den veldig gode Vanilla square cake i går og fant ut at jeg ville prøve å lage cakepops av kaken.
Jeg har rullet 2 rader ut uten noen andre tilsetninger for å prøve om det holdt med bare deigen. Den var
nemlig veldig fuktig. Resten blandet jeg i litt philadelfiaost light.  Rullet til kuler og la på brett og noe deig
trykket jeg ut i blomsterform (egentlig isbitform fra ikea) og satte de i kjøleskapet.

 Prinsesse cakepops skal dette være og da må det være lilla og rosa selvsagt.
Jeg har kjøpt lilla og rosa candymelt fra Wilton hos TREL.no.


Cakepops'ene har ligget i frysern i noen uker, men de tinte veldig fort og var utrolig saftige og gode.
Jeg smeltet rosa candymelt over vannbad og hadde på rosa og hvitt strø. Det rosa strøet har jeg kjøpt hos "Klara ferdiga" og det hvite er fra Wilton kjøpt hos TREL.no
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar