lørdag 19. mars 2011

Pippi Bursdag 2011

Når det er ønske om pippi bursdag, så må man tenke litt kreativt, for Pippi bursdags stæsj vokser ikke på trær. Jeg ble veldig glad da jeg i Sverige oppdaget krus, tallerkner, servietter og godteposer og jeg handlet : )

Men hadde jeg ikke funnet det, så hadde jeg brukt ensfarget duk, servietter, bestikk, tallerkner og krus.
Gul, Rød, Grønn og blå er Pippi's farger.

Duk restene etter Ole Brum tema for 1 mnd siden kom til stor nytte. Jeg har lenge sett etter ensfarget rød duk, men det er jo selvfølgelig gul den skal være. Så ble det pippi tallerkner, servietter og krus. Jeg har kjøpt ensfarget rødt plastikk bestikk hos helti100.no som jeg brukte. Hadde tenkt å kjøpe i alle de 4 fargene, men de hadde ikke.

Jeg brukte 3 små plastikk figurer på bordet som pynt, men de "forsvant" litt. De var for små til å vekke oppsikt så det tror jeg ingen av barna så. Hvis det blir flere pippi bursdager så skal jeg være mer kreativ på pynt fronten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar